اخبار سینما

بهترین فیلم های سال 2019 (بخش دوم)

بهترین فیلم های سال 2019

 

اکنون ادامه لیست بهترین فیلم های سال 2019 سینمای جهان را بررسی خواهیم کرد :

 

5 – Once Upon a Time in Hollywood :

 

طرفداران سالها برای نهمین فیلم کارگردان محبوب سینمای هالیوود “کوئنتین تارانتینو” در انتظار نشسته بودند و طبق روال همیشگی ، استاد سینمای خشن ، اثری فوق العاده برای آنها به نمایش گذاشت .

زمانی که تارانتینو برای نقش اول فیلم نهمش “لئوناردو دیکاپریو” را و برای نقش دوم از “برد پیت” استفاده کرد ، این فیلم بیش از پیش طرفداران این کارگردان را مشتاق برای دیدن فیلم روزی روزگاری در هالیوود ساخت .
اما این پایان کار نبود ، تارانتینو برای نقش Sharon Tate از “مارگو رابی” هنرپیشه زیبای استرالیایی که پس از فیلم گرگ وال استریت برای خود نامی دست و پا کرد استفاده کرد و در ادامه از “آل پاچینو” و “داکوتا فنینگ” نیز رونمایی کرد .

انتخاب بازیگران با نام و نشان و همچنین کارگردانی فردی که تابحال فیلم بی کیفیتی به کارگردانی  او شاهد نبوده ایم باعث شد که توقعات از فیلم نهم او نیز بالا برود .

همانطور که انتظار میرفت مانند دیگر اثرات تارانتینو ، فیلم در گیشه مانند فیلم های ابرقهرمانی فروش نداشت ، با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شد و نزدیک 240 میلیون دلار درآمد ناخالص داشت .

ولی به راستی چرا فیلمی با کیفیت با داستان و شخصیت پردازی فوق العاده چون روزی روزگاری در هالیوود باید در گیشه نصف و یا حتی یک چهارم برخی از فیلم های ابرقهرمانی فروش داشته باشد؟
طبق بررسی ها 80 درصد مخاطبان این فیلم در رده سنی 25 سال به بالا بوده اند و شاید همین آمار گویای فرق بین این فیلم و دیگر فیلم ها از لحاظ فروش باکس آفیس باشد .

ParsVds پیشنهاد میکند تماشای یکی از بهترین (شاید بهترین) فیلم امسال را از دست ندهید .

 

6 – Crawl :

 

فیلم خزیدن را میتوان یکی از بهترین فیلمهای ژانر وحشت امسال معرفی کرد ، Sam Raimi که در گذشته وظیفه تهیه کنندگی سری فیلم های Evil را بر عهده داشت تهیه کنندگی این فیلم را و همچنین Alexandre Aja وظیفه کارگردانی فیلم Crawl را برعهده دارند .

این فیلم درباره دختری میباشد که برای نجات جان پدرش در یک طوفان سیل آسا تلاش میکند و بعداً متوجه میشود که در دام تمساح های گرسنه افتاده است .

به عقیده خیلی از منتقدان این فیلم یکی از آثار دلهره آور موفق نسبت به دیگر فیلم های ژانر خودش محسوب میشود ، با این که لوکیشن های زیادی در این فیلم وجود ندارد ولی داستان فیلم حس ترس را به خوبی به بیننده القا میکند .

 

7 – Missing Link :

 

کمپانی انیمیشن سازی Laika بیشتر شهرت خود را به دلیل ساخت انیمیشن های منحصر به فرد و بدون دنباله به دست آورده است .
در سال 2009 با انیمیشن Coraline ، در سال 2012 با ParaNorman و موفق ترین انیمیشن این کمپانی در سال 2016 Kubo and the Two Strings بود ، و اما آخرین انیمیشن کمپانی Laika انیمیشن Missing Link است .

Hugh Jackman بازیگر فیلمهای “ایکس من” نقش اول صدا پیشه انیمیشن Missing Link را بر عهده دارد .

داستان این انیمیشن درباره مردی میباشد که خود را بهترین محقق هیولاها و موجودات افسانه ای می داند ، هرچند که همکارانش او را قبول ندارند ، حال او در صدد اثبات خودش با سفر به دوردست ها برای شناخت موجودی افسانه ای است تا خود را به مردم ثابت کند .

Missing Link انیمیشنی است که به خوبی روی جزئیات کار کرده و به علت منحصر بودن و اتمام داستان در همین نسخه ، قطعاً یکی از برترین اورجینال های امسال است .

 

8 – Spider-Man: Far from Home :

 

فیلم های کمپانی مارول در 11 سال اخیر نتوانسته بودند هرگز متناسب با سلیقه ی اکثر مردم باشند ، ولی سال 2019 سال متفاوتی برای مارول بود ، 3 فیلم ، هر 3 فیلم Captain Marvel , Avengers:Endgame و Spider-Man: Far from Home نظر مثبت منتقدان را و میلیون ها دلار سود در گیشه برای این کمپانی در پی داشت .

در چند سال اخیر فیلم های مختلفی از Spider Man ساخته شده بود ، با اینکه اکثر منتقدان فیلم مرد عنکبوتی 2 را بهترین فیلم ساخته شده از سری فیلم های Spider Man می دانستند ولی پس از ریلیز شدن Spider-Man: Far from Home به کلی نظر منتقدان عوض شد و برخی این فیلم را خلق یک شگفتی در دنباله فیلم Avengers می نامند .
از طرفی حضور بازیگرانی چون Jake Gyllenhaal که تا به حال در فیلم های کمپانی مارول ایفای نقش نکرده و اکثراً او را با فیلم Donnie Darko می شناسند و همینطور Samuel L. Jackson قطعاً به جذابیت های این فیلم افزوده است .

تماشای این فیلم به علاقمندان ژانر فانتزی توصیه میشود .

 

بهترین فیلم های سال 2019 (بخش اول) را از ParsVds دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا