اخبار سینما

بدترین فیلم های سال 2019

بدترین فیلم های سال 2019 معرفی شدند !

 

فیلم های هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد صرفاً فیلم های افتضاح و یا غیر قابل تماشا نیستند ، ولی به طور کلی نسبت به هزینه هایی که برای این فیلم ها صرف شد ، بازیگران و البته توقعاتی که از پیش نسبت به  این فیلم ها به انتظار میرفت به هیچ عنوان انتظارات بر آورده نشد .

طبق روال هر ساله همانطور که فیلم هایی سطح بالا ، پربیننده و البته فیلم هایی با داستانی فوق العاده معرفی میشوند ، فیلم‌هایی کلیشه‌ای با فیلمنامه‌های نامناسب، بدون هدف و گاهی اوقات ایفای نقش نه چندان دلچسب بازیگرانی که از آنها انتظار های بالایی میرود نیز ساخته میشود . امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود و با وجود اینکه فیلم‌های با داستان  اورجینالی مانند The US ساخته شده است ولی همچنان شاهد فیلمهای ناامید کننده ای با فیلمنامه ای نا مناسب هستیم .

در ادامه تعدادی از این فیلم ها را بررسی خواهیم کرد :

1- Replicas :

با وجود فیلم های فوق العاده ای که از “کینو ریوز” مانند “ماتریکس” و یا سری فیلم “جان ویک”دیده ایم همیشه از او انتظار بالایی میرود.
ولی فیلمی که قبل از “جان ویک 3” در آن به ایفای نقش پرداخت فیلم Replicas بود .
با اینکه دوستداران او انتظار خلق شگفتی دیگری از این هنرپیشه محبوب داشتند ولی با فیلمی ناامید کننده مواجه شدند .

 

2- The Upside :

این فیلم بازسازی فیلم موفق و فوق العاده The Intouchables بود ،شاید سازندگان این فیلم تصمیم نابجایی گرفتند!
باز سازی یکی از بهترین فیلم های فرانسوی زبان تاریخ سینما کافی است که انگشت منتقدان را به سوی سازندگان Upside کج کند ، شاید انتخاب بازیگر موفقی چون Bryan Cranston که نقش اول یکی از بهترین سریال های تاریخ سینما(Breaking Bad) بود مناسب بود ولی انتخاب kevin hart که اغلب در فیلم های کمدی نقش آفرینی میکند برای این فیلم از نظر اکثر منتقدان انتخاب نابجایی بود ، به اعتقاد اکثر منتقدان فیلم کاملاً کلیشه ای و حوصله سر بر بود.
قطعاً این فیلم نتوانست همانند نسخه قبلی (The Intouchables) موفق ظاهر شود .

 

3- Serenity :

فیلم Serenity  با بازی “متئو مک کانایی” به عنوان کاپیتان یک قابق ماهیگیری قطعاً نسبت به انتظاراتی که از این هنرپیشه میرفت را نتوانست برآورده سازد .
سایت Observer نوشت که فیلم Serenity قطعاً بدترین فیلم سال 2019 است ، و همچنین کارگردان و تهیه کننده این فیلم را آماتور خواند .

“متئو مک کانایی” بازیگر موفقی که با بازی در فیلم Dallas Buyers Club موفق به دریافت جایزه اسکار سال 2013 به عنوان بازیگر مرد نقش اول شده بود نتوانست در این فیلم موفق ظاهر شود .

 

4- Men in Black International :

ساخت قسمت چهارم مردان سیاه ، هفت سال پس از آخرین قسمت این مجموعه ، آن هم بدون بازیگران قبلی همچون “تامی لی جونز” و “ویل اسمیت” تا حدودی پیشنهادی ریسکی به نظر می رسید ، هرچند که کارگردان این فیلم 2 بازیگر با کاریزمازیک بالا مانند “کریس همسورت” که این روزها بیشتر نامش به خاطر فیلمهای Thor و Avengers بر روی زبان ها است و Tessa Thompson که اخیرا در فصل سوم سریال True detective برای خود نامی دست و پا کرده بود را در اختیار داشت ولی باز هم این نسخه از MIB نتوانست هم در گیشه و هم در ذهن عوام مانند نسخه ها پیشین موفق ظاهر شود .

بازی خوب “کریس همسورث” هم نتواتست فیلمنامه نه چندان مناسب این فیلم را پوشش دهد .
Joe Morgenstern ژورنالیست که یکی از منتقدان پروپاقرص این فیلم است گفت : ما در رابطه با این فیلم یک مشکل داریم ، این فیلم یک محصول صنعتی است که است که صرفاً به امید نسخه های پیشینش و با هدف مخاطبان نوجوانی ساخته شده است که داستان فیلم برای آنها اهمیت چندانی ندارد و فقط به صحنه های تخیلی آن توجه میکنند .

 

5- Glass :

فیلم موفق Split محصول سال 2017 با کارگردانی Shyamalan قطعا جزو یکی از سورپرایزهای سال 2017 بود ، درباره مردی که دچار چند شخصیتی بودن شده بوده ، آن هم 23 شخصیت !
قبل از آن Shyamalan در سال 2000 فیلم فوق العاده دیگری با نام Unbreakable با بازی بازیگران معروف و محبوبی همچون Bruce Willis و Samuel L. Jackson ساخته بود که درباره مردی شکست ناپذیر و غیر قابل مردن به نام  David Dunn بود .

این دو فیلم بهانه ای شد تا Shyamalan تصمیم به ادامه ساخت نسخه های بیشتری از این فیلم بگیرد ، فیلم Glass  از ابتدا سر و صداهای زیادی به پا کرد ، یکی از دلایلش این بود که به جز بازیگرانی که در فیلم Unbreakable حضور داشتند ، حضور James McAvoy به عنوان مردی با 23 شخصیت در فیلم Split باعث خوشحالی طرفداران این سری فیلم شده بود .

و اما فیلم Glass ، شاید نسخه های پیشین این فیلم باعث توقع نابجا از این فیلم شده بود ، ولی فیلمنامه فیلم به قدری ضعیف بود که منتقدان این فیلم را صرفاً فیلمی ابرقهرمانی خواندند .
انتقادها به جایی رسید که منتقدان Shyamalan را کارگردانی خطاب کردند که کلیه فیلمهای خود را با یک خط داستانی می سازد و او بویی از تغییر در فیلمهای جدید خود نبرده است .

بدترین انتقادی که از فیلم Glass شد و شاید تا حدودی ظالمانه ، این جمله بود :
Shyamalan واگن حمل زباله های درام را با سرعت ثابت در مسیر ریلش حرکت میدهد تا به مقصدی برسد که هیچ کس آن را نخواسته باشد .

 

اخبار سینما را از طریق ParsVds دنبال کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا