اخبار سینما

فیلم ماتریکس 4 با هنرمندی کینو ریوز در دست ساخت

کینو ریوز به عنوان نقش Neo برای فیلم ماتریکس 4 برمیگردد!

 

ماتریکس 4 با هنرمندی کینو ریوز در سال 2020 در دست ساخت قرار خواهد گرفت و ما دوباره شاهد نقش آفرینی بازیگری که اخیراً نامش اغلب به خاطر مجموعه فیلم های جان ویک بر روی زبان ها است خواهیم بود .

زمان انتخاب قرص قرمز دوباره فرا رسید! فیلمبرداری فیلم ماتریکس 4 در سال 2020 آغاز خواهد شد و دوباره شاهد نقش آفرینی “کینو ریوز” به عنوان نئو و Carrie-Anne Moss به عنوان Trinity خواهیم بود ، به همراهی کارگردانی و تهیه کنندگی  کارگردان سابق این فیلم Lana Wachowski .

20 سال از زمانی که ماتریکس در سینما های آمریکا در روز 31 مارس سال 1999 پرده برداری شد میگذرد .
از نسل جدید تصاویر کامپیوتری رونمایی شده بود و انقلابی در جلوه های ویژه رخ داده بود . نوارهای ویدئویی جای خود را به DVD داده بودند و گوشی های همراه خیلی سریع رشد میکردند . ماتریکس در آن زمان فیلمی بود که می بایستی جوابگوی این پیشرفت ها باشد ، فیلمی که هر کسی به یاد می آورد ، حتی اگر شخصی تا بحال این فیلم را ندیده باشد!

در اولین فیلم “ریوز” نقش یک برنامه نویس کامپیوتر و مجرم مجازی را بازی میکرد . Neo نزد Trinity می آید ، کسی که او را به Morpheus معرفی میکند . در سرنوشت انتخاب قرص قرمز و یا قرص آبی .
فیلم ماتریکس 1 به میزان 463 میلیون دلار فقط فروش ناخالص از بلیت ها در سراسر دنیا داشت .

آیا مانریکس سال 2020 مانند فیلم های اولیه در یادها خواهد ماند ؟
ماتریکس های 2 و 3 هر دو در سال 2003 با بازگشت بازیگرانش عرضه شدند ، داستان ماتریکس 2 مربوط به شش ماه پس از اولین ماتریکس بود .

Neo همچنان در تلاش برای تغییر آینده بود ، مامور “اسمیت” کسی که در ماتریکس 1 از نئو شکست خورده بود با موجودیت دیگری برگشته بود ، که به شکل یک ویروس گسترش می یافت ، زمانی که نئو Trinity را نجات داد فیلم به پایان رسید .

در ماتریکس 3 ، نئو با ربات ها به پیمان بست در صورتی که آنها نصل انسان ها را از بین نبرند او مامور “اسمیت” را شکست خواهد داد . در آخرین درگیری بین آن دو نئو جان خود را برای نابودی “اسمیت” فدا کرد و بین ربات ها و انسان ها صلح را آزاد ساخت .

و هم اکنون باید در انتظار ماتریکس 4 بنشینیم تا ببینیم این فیلم نیز مانند نسخه های گذشته اش میتواند انتظارات را برآورده کند یا خیر !

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا